Image Map
Image Map

wtorek, 4 grudnia 2012

Liebster blog!





Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


(Trochę odejdę od zasad przy "Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów".)

Pytania otrzymane od Nekou Nerkori:


1. Jak to się stało, że stworzyłaś bloga? Co Cię do tego skłoniło?

Głównym czynnikiem, który skłonił mnie do założenia blogów była... pamięć. Chciałam mieć swoje miejsce, w którym mogłabym zapisać odczucia i refleksje towarzyszące mi przy lekturze/filmie/etc. Myślę, że jest to również świetna możliwość do podszkolenia warsztatu pisarskiego i nauki budowania własnej opinii na wszelakie tematy. 

2. Częściej masz koszmary czy przyjemne sny?

Sądzę, że po równo. Nie przytrafiają mi się klasyczne horrory, a raczej w głównej mierze sny smutne. Zdarza mi się również krzyczeć przez sen, lunatykować, a mówienie przez sen jest chyba u nas rodzinne. 

3.  Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?

Ciężko mi stwierdzić. Lubie zimę, tylko gdy mogę spoglądać na zaśnieżone otoczenie za oknem spod cieplutkiego kocyka. W ziemie jest również adwent, coroczne szkolne kolędowanie, święta, moje urodziny i walentynki. 
Lato uwielbiam za mnóstwo wolnego czasu, które mogę poświęcić na co tylko chce: pasje, przyjaciół czy też zwykły odpoczynek. Jest to również czas spełniania małych marzeń, choć ostatnio zaczynam odchodzić od mojego umownego postanowienia. 

4. Czego nigdy, za żadne pieniądze byś nie zrobiła?

Nie poświęciłabym przyjaciół/rodziny dla pieniędzy. To pierwsze co przyszło mi na myśl. 

5. Jaka jest Twoja ulubiona książka?

Zdecydowanie za trudne pytanie, jest za dużo, które lubię, bym mogła wymienić jedną. Jeśli jednak ktoś dalej upiera się przy pytaniu, dla świętego spokoju odpowiadam "Quo Vadis"

6. Oglądasz seriale zagraniczne? (nie azjatyckie!)

Oglądam i uwielbiam!!! Pretty Little Liars, Vampire Diaris, Gossip Girl, Merlin, Game of Thrones, Desperate Houswives.

7. Jaki talent chciałabyś mieć?

Chciałbym mieć wystarczający talent bym mogła kontynuować naukę gry na pianinie. Choć tu właściwie chodzi o samozaparcie, a nie o talent. Jednakże, rezygnację z fortepianu uważam za jeden z moich największych błędów. Może więc talent do unikania błędów? 

8. Często oglądasz telewizję? Czemu tak/nie?

Nie oglądam telewizji (chyba że leci Harry Potter bądź film który chce zobaczyć w naprawdę dobrej jakości np. Pianista). Nie cierpię dubbingu, preferuję napisy. Wszystko co oglądam, oglądam online. 

9. Lubisz podróżować? Czemu tak/nie?

Uwielbiam! Historia to coś co kocham, lubię więc zobaczyć miejsca, o których uczę się, na żywo. Kocham poznawać nowe kultury i czasem zgubić się w jakimś obcym mieście. Na podróżowanie "na walizkach" zbieram długo siły, ale na kilkudniowy wypad gdzieś bliżej nie trzeba mnie długo namawiać. Podróż marzeń: Japonia!

10. Podaj jedno swoje marzenie z dzieciństwa.

Nie będę zbyt oryginalna. Jako dziecko chciałam zostać księżniczką, a na księcia z bajki wciąż czekam (;))

11. Jak widzisz siebie za 30 lat?

Poważną, światową kobietę, pełną gracji i wdzięku, której wszystkie marzenia się spełniły. Choć zapewne dalej będę panikować przy każdej możliwej okazji, a dramatyzm mam wrodzony, nie pozbędę się go za 30 lat. 



Odpowiedzi potraktujcie z przymrużeniem oka, miałam świetną frajdę odpowiadając na pytania. 
Dziękuję za nominację!!!

Moje pytania:

1. Jaką jedną cechę charakteru zmieniłbyś w sobie?
2. Jakie są twoje postanowienia na 2013 rok?
3. Jaki film, według ciebie, powinien obejrzeć każdy?
4. Jakiego języka chciałbyś się nauczyć? Dlaczego?
5. Czy spełniłeś jakieś swoje marzenie w tym roku? Jakie?
6. Czym dla ciebie jest pasja? 
7. Wolałbyś podróż w czasie do przyszłości czy przeszłości?
8. Miejsce do którego chcesz wrócić to...? 
9. Czyj plakat powiesiłbyś nad łóżkiem?
10. Jakie czytasz czasopisma?
11. Ulubiona bajka Disney'a?


Do zabawy zapraszam: 
autorkę bloga: "Anna - moje książki"
autorkę bloga: "Czytam i smakuje..."
autorką bloga: "Kawaii MANIAC"

1 komentarz: