Image Map
Image Map

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

EVENTS: Moje pierwsze spotkanie ŚBK








          Śląscy Blogerzy Książkowi w miniony piątek spotkali się już po raz czwarty. Choć do grupy przynależę już od jakiegoś czasu, była to moja pierwsza okazja by móc na żywo poznać twórców śledzonych przeze mnie blogów. Podróż do Katowic minęła szybko, a na pomoc w dotarciu z dworca do Rudego Goblina, gdzie odbywało się spotkanie, mogłam liczyć na Ktryę, za co jeszcze raz bardzo dziękuję. Na spotkaniu zjawiło się sześć osób, czyli Sardegna, Ktrya, Archer, Q i Ola. Znalazł się czas na rozmowy organizacyjne jak i na luźne pogaduchy, a w gronie ŚBK czas minął szybko i przyjemnie. Z pewnością czuję niedosyt i stawię się jeszcze na niejedno spotkanie. Liczę także, że w niedalekiej przyszłości poznam resztę osób z grupy ŚBK, którzy tym razem nie mogli się pojawić. Podsumowując, dopiero po piątkowych pogaduchach grupa nabrała dla mnie realnych kształtów, a jej członkom dziękuję za tak ciepłe przyjęcie. Uważam, że ŚBK to świetna inicjatywa i będę w niej z przyjemnością uczestniczyć.  

3 komentarze:

  1. Żałuję, że nie mogłam być na tym spotkaniu, ani Cię poznać. Muszę to nadrobić następnym razem! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak jak ja, miło było poznać!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem to na bank się spotkamy, nie ma innego wyjścia!

    OdpowiedzUsuń