Image Map
Image Map

środa, 15 stycznia 2014

TRZECIE URODZINY BLOGA, PODSUMOWANIE 2013 ROKU!


W raz z dniem 15 stycznia mija kolejna rocznica w blogosferze. To już trzecie urodziny bloga. Serdecznie dziękuję wszystkim osobom komentującym, śledzącym wpisy, które motywują do tworzenia kolejnych postów. 


Źródło: tumblr.com



Ten rok blogowania, jak i cały 2013 przyniósł dla mnie wiele zmian i nowości.


  • Ruszył fanpage bloga na facebooku, z którego działalności jestem bardzo zadowolona.
  • Na blogu zostało zorganizowane pierwsze rozdanie.
  • Dołączyłam do grupy Śląskich Blogerów Książkowych, dzięki czemu poznałam fantastyczne, kreatywne osoby.
  • Wzięłam udział w moich pierwszych tagach książki - katowickich, a później i w krakowskich.



Statystycznie rok 2013 może wypaść nieco blado. Liczba postów zamieszczonych w latach 2012 i 2013 praktycznie się nie różni, a ilościowo książek przeczytałam nawet mniej. Nie ilość jednak się liczy lecz jakość, a w tym wypadku świeżo zakończony roku uważam za lepszy od poprzednika. Spośród przeczytanych książek nie zrecenzowane zostały tylko dwie (trzy opinie czekają jeszcze na publikacje) co daje wynik w przybliżeniu 93%. Dla porównania, w 2012 roku z przeczytanych książek zostało zrecenzowane 74%. Wśród 46 postów w ciągu roku ponad połowa była opiniami, a miesięcznie średnio na blogu pojawiało się 3,8 posta. Łącznie w 2013 roku przeczytałam 10011 storn co daje jakieś 27 i pół strony dziennie.Wyniki, choć niepowalające, dla mnie są zadowalające. 

Tak jak i w zeszłorocznym podsumowani, tak i w tym pragnę wyróżnić kilka książek które przeczytałam w 2013 roku. Książki te dziele na trzy kategorie: 

Do pierwszej kategorii przypisuję książkę niełatwą ale z ważnym przekazem. Choć fascynująca lekturę tą ciężko nazwać przyjemną a jest to




W drugiej kategorii znajduje się wartościowa książka, nie jednokrotnie niełatwa i poruszająca ale z porywającą fabułą. Jej recenzja nie pojawiła się jeszcze na blogu a jest to powieść


Szare śniegi Syberii


Ostatnia kategoria przeznaczona jest dla książek, których czytanie sprawiło mi wybitną przyjemność, choć nie uważam je za książki na tyle dotykające czytelnika by zaliczyć je do kategorii drugiej. A są to:




Na koniec chcę dodać, że nie żałuję poświęcenia czasu żadnej z książek przeczytanych w 2013 roku. Zdarzały się te lepsze i te gorsze, ale każda o coś mnie wzbogacała.

3 komentarze:

  1. Gratulujemy kolejnego roczku C: Oby następny był jeszcze lepszy ;) /SMF

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnego roku w blogosferze :) jesteśmy prawie równolatkami, bo ja założyłam bloga pod koniec stycznia. życzę Ci abyś czerpała z tego miejsca pozytywną energię i ochotę na inspirujące lektury, serdeczności i mam nadzieję, do szybkiego zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego! Oby czytanie sprawiało Ci zawsze frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń