Image Map
Image Map

sobota, 12 lutego 2011

LITERATURA. Lutowy stosik

         Do mojej biblioteczki, przybyło kilka nowych lektur. Co prawda, miejsca na półce wciąż brak, jednak to nie powstrzymuje mnie od dalszego kupowania.

Od dołu:

Pan Tadeusz – Adam Mickiewicz. Moja obecna lektura, książka poniewierała się u brata, więc zabrałam ją na swoją półkę. Kartki w ogóle nie są zniszczone.
Anioły i Demony – Dan Brown. Teraz gdy kupiłam książkę na własność, może będę mieć większą motywację do jej przeczytania.
Saga Trzy Siostry. Tom 3, 4 i 6. Saga z kolekcji faktu, przeczytam gdy dopiero zamówię pierwszą i drugą część, piąta ma dotrzeć z lekkim opóźnieniem.


         Po długim czasie, wróciła do mnie również książka „Kłamczucha” Małgorzaty Musierowicz. Póki co muszę zabrać się za czytanie powieści „Wampirów z Morganville – Nocna Aleja”, którą wypożyczyłam z biblioteki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz