Image Map
Image Map

środa, 26 kwietnia 2017

Ulubione kanały na YouTube

Dzisiaj będzie krótko i dosyć luźno. Pisze na blogu wiele o obejrzanych filmach, śledzonych serialach, ale nie wspominałam jeszcze o innej formie wideo którą oglądam - kanałach na YouTube. Nie jest ich zbyt wiele, a i tak wyselekcjonowałam tylko te najbardziej ulubione. Sami zobaczycie po co sięgam jedząc śniadanie, jadąc tramwajem czy w trakcie przerwy między kolejnymi zadaniami dnia!





Red Lipstick Monster - prawie milion subskrypcji i zdecydowanie najczęściej oglądany przeze mnie kanał. Nic nie zrewolucjonizowało mojego podejścia i umiejętności makijażowo-kosmetycznych jak treści publikowane przez Ewę. Uwielbiam również zamieszczane przez nią volgi czy diy.

Jessica Mercedes - Jessicę cenię sobie najbardziej za jej autentyczność. We vlogach z Karaibów czy materiałach gdzie pokazuje torebkę kupioną za miliony monet wciąż pozostaje skromna, naturalna i bardzo urocza. Oglądam wszystkie jej materiały, i chociaż nie zawsze odnajduję się w jej stylizacjach, muszę przyznać, jest świetna i wie o czym mówi!

Clothes Encounters - Jenn Im to chyba pierwsza zagraniczna youtuberka, którą zaczęłam oglądać - i tak pozostało do dziś. Widać ogromny postęp i rozwój jaki zrobiła odkąd śledzę jej kanał i co tu dużo mówić - jej treści są lekkie, piękne ale niebanalne i zdecydowanie lubię je oglądać.

Ssarusska - Kanał Sary również śledzę na bieżąco - pamiętam nawet od czego się zaczęło: od filmu z przyborami szkolnymi! Bardzo lubię jej vlogi, a także filmiki pogadankowe. Czuję, że w wielu kwestiach jest mi z nią bardzo po drodze.

Mówiąc inaczej oraz Po Cudzemu - tej dwie panie wprowadziły na polski YouTube coś naprawdę świeżego, ale co ważniejsze - coś naprawdę przydatnego i potrzebnego! Chcesz się nauczyć czegoś bezboleśnie i przy okazji spędzić miło około 10 minut? Nie ma lepszego sposobu!

Krzysztof Gonciarz oraz Zapytaj Beczkę - już samo to, że moment w którym pisałam te słowa rozbrzmiały one w mojej głowie głosem Krzysia, mówi coś za siebie. Uwielbiam treści, które dostajemy dzięki pracy Krzysztofa i jego ekipy - zarówno Mądrość Tłumów, Zapytaj Beczkę, reklamy np. Orange, materiały z podróży czy zwykłe vlogi z Japonii lub nawet Q&A! To jest jakość, której próżno szukać w telewizji. 

Nieprzygotowani - okej, nie ma nic fajnego w środach oprócz tego, że o 17 w moim telefonie pojawia się powiadomienie: nowy odcinek Nieprzygotowanych! Na dodatek: moja ulubiona bohaterka to Mariola.

Subskrybujecie? Jakich youtuberów wy śledzicie? Polskich czy może jednak zagranicznych? Napiszcie koniecznie, a także podzielcie się znanymi wam ciekawymi kanałami z prostymi przepisami kulinarnymi czy diy - to treści, których aktualnie poszukuję. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz