Image Map
Image Map

poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Podsumowanie marca

     Osiągnęłam stan krytyczny. Mało czytam i tym samym zaniedbuję bloga. I wiem, że mało kogo obchodzą wytłumaczenia, że mam dużo zaległości w szkole, staram się poprawić moją beznadziejną kondycję, a wolne chwile spędzam z przyjaciółmi, to jednak to zabiera czas i wieczorem nie mam już siły czytać. Chyba, że jest to książka na konkurs, choć i tak jej jeszcze nie doczytałam.
      Na mojej półce pojawiło się aż około 45 nowych książek!! Oczywiście to dlatego, że doszła moja paczka. Smutną wiadomością jest natomiast, że przeczytałam tylko trzy. Tym samy nie zamierzam kupować żadnych nowych egzemplarzy, gdyż do przeczytania mam dosyć (chyba że kolekcje faktu).
      Modlę się o motywacje do czytania w tym miesiącu. Mam dość dużo wolnych dni od szkoły, więc powinno być lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz