Image Map
Image Map

wtorek, 8 marca 2011

LITERATURA. Stosy, stosiki...

Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale mój aparat już się rozładowywał, a chciałam jeszcze dzisiaj zamieścić posta, więc fotki robione na szybko.
Na początek książki zamówione w księgarnu Expans:





Nie rozdrabniając się:
Na pierwszym zdjęciu od góry widać Sagę o Ludziach Lodu, tomy 1-9 oraz 18. 10 - 17 nie było w sprzedaży, tak samo jak 19 i 20. Zakupię w przyszłości, żeby posiadać całą sagę. Na drugim zdjęciu widać tomy 21-27 i 29-31, 28 również posiadam ale chwilowo jest pożyczona. Na trzeciej fotce kolejne tomy 32-41. Na czwartej u samego dołu znajduje się książka "Elżbieta II - ostatnia królowa" Marca Roche. Potem kolej tomy sagi 42-27. Trzy ostatnie książki to pierwsze 3 tomy Skandynawskiej Sagi Hannah. Na ostatnim zdjęciu, książka na samym dole jest wyporzyczona z biblioteki gminnej, a jest to "Zaufać nieznajomemu" Karen Robards. Następnie również wypożyczona książka, tym razem z biblioteki szkolnej, "Pamiętnik narkomanki" Barbary Rosiek, który poleciła mi koleżanka. Niedawno kupiłam także "Cień wiatru" Carlosa Ruiz Zafón, a nakłoniły mnie do tego pochlebne opinie. Kolejnej powieści - "Anglik w Paryżu" Michael Sadler- nie zamierzałam kupić, ale opis mnie zainteresował. Dwie ostatnie książki to 8 i 9 tom Sagi Trzy Siostry, którą zbieram co wtorek.
Póki co robiĘ sobie przerwę z kupowaniem książek, mam ich na razie pod dostatkiem do czytania, a miejsca na półce brak. Wyjątkiem jest Saga Trzy Siostry.

TU przeczytasz moją opinię na temat pierwszego tomu Sagi o Ludziach Lodu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz