Image Map
Image Map

poniedziałek, 18 maja 2015

Nie lubię poniedziałków #20

Źródło: tumblr.com


Na czym polega akcja Nie lubię poniedziałków możecie przeczytać tutaj. Aktualnie staram się wrócić do rzeczywistości po intensywnym weekendzie w Krakowie. Chwila oderwania dała mi siłę na kolejne dni!








Jak zawsze na początek siedem polecanych linków
1. http://styledigger.com/2015/05/jak-kupowac-ubrania-online-zeby-nie-zalowac.html - Wspominałam już że uwielbiam tego bloga? Kilka porad dla osób lubiących robić zakupy bez wychodzenia z domu.
2. http://styledigger.com/2015/05/jaki-prezent-na-dzien-matki.html - Co prawda wymyśliłam już prezent dla mamy, ale coś dla tych którzy nie mieli jeszcze chwili by o nim pomyśleć.
3. https://www.youtube.com/watch?v=RgKAFK5djSk - Nie oglądałam ani jednej części "Szybkich i Wściekłych" ale uwielbiam Wiza Khalife! 
4. http://www.filmweb.pl/news/Gwiazda+"Wieku+Adaline"+u+Woody%27ego+Allena-111288 - Jeszcze nie zdążyłam obejrzeć "Wieku Adaline", ale już cieszę że będę mogła ujrzeć Blake Lively w filmie Woodiego Allena.

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

Tym razem jest to moje Top 10 zagranicznych teledysków!




















Jak widać w Top 10 moich ulubionych zagranicznych teledysków króluje Katty Perry i Lana del Rey. Przyznaję, że zazwyczaj do gustu przypadają mi teledyski opowiadające jakieś krótkie historie. Zdecydowanie na plus są dla mnie odniesienia do minionych lat tak jak w teledysku "Thinking of you" czy "National Anthem". Wyjątkami pośród stonowanymi, raczej spokojnymi wideo są zabawne "50 ways to say goodbye" czy fantastyczne "E.T".




Kontekstowo do lektury

Dla fanów seriali wiosna często jest czasem okrutnym. Po emocjonujących ostatnich odcinkach ulubionych seriali, jawi się wizja paru miesięcy spędzonych w oczekiwaniu by poznać kolejne losy bohaterów. Aktualnie sama czekam na 3 sezon "Reign" oraz "The Originals" (spin-offu "The Vampire Diaries), a także 6 sezon "Pretty Little Liars" i 2 sezon "The Royals". Ale wiosna to również czas nadciągających zapowiedzi. Co będą serwować nam stacje w sezonie 2015/2016 możecie znaleźć m.in tutaj:

Niestety brak tu jeszcze ramówki stacji kablowych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz