Image Map
Image Map

piątek, 29 grudnia 2017

Filmy 2017 roku - polecane i do obejrzenia.

W 2017 roku obejrzałam 37 filmów, co daje trochę ponad trzy filmy miesięcznie. Jest to całkiem satysfakcjonujący dla mnie wynik. Mam tutaj krótki spis filmów, których premiery (polskie) miały miejsce w 2017 roku i które widziałam. Te, które podobały mi się szczególnie zaznaczyłam wytłuszczonym drukiem. Oprócz tego, mam też znacznie dłuższy spis filmów, które w 2017 wyszły, a których jeszcze nie oglądałam. Zobaczcie sami:



 Obejrzane:
 
Assasin's Creed
Kot Bob i ja
Jackie
Dlaczego on? 
Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej
Maria Skłodowska-Curie
Ciemniejsza strona Greya
Piękna i bestia
Listy do M3 


 Do obejrzenia:

La La Land
McImperium
Moonlight
Lekarstwo na życie
Ukryte działania
Pokot
Azyl
Piraci z Karaibów: Zemsta Salazara
Zwyczajna dziewczyna
Wonder Woman
Mumia
Król Artur: Legenda Miecza
Paryż może poczekać
Annabelle: Narodziny zła
Tulipanowa gorączka
Powiernik królowej
Twój Vincent
Thor: Ragnarok
Liga Sprawiedliwości
Morderstwo w Orient Expressie

Jakie są wasze ulubione filmy 2017 roku? Odwiedziliście wiele premier kinowych? Na jakie filmy czekacie najbardziej w 2018 roku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz