Image Map
Image Map

piątek, 28 stycznia 2011

LITERATURA. Wtorkowy stosik


Od dołu:
GONE: Zniknęli – Faza pierwsza: Niepokój – Michael Grant. Od jakiegoś czasu planowałam ją zakupić (resztę części również). Niezła cegiełka na półce ;) (Tu przeczytasz moją opinię).

Ania ze Złotego Brzegu – Lucy Maud Montgomery. Planowałam ją zakupić od bardzo długiego czasu. „Anie…” zawsze będę chętnie czytać.

Mroczny sekret – Libba Bray. Kupiłam i mam nadzieję, że się nie zawiodę. (Tu przeczytasz moją opinię).

Ogród wiecznej wiosny – Cristona López Barrio. Wypatrzyłam u babci, która wypożyczyła ją z biblioteki. Moja mama zdążyła ją już przeczytać i średnio się jej podobała. (Tu przeczytasz moją opinię)

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna – Rick Riordan. Po obejrzeniu filmu postanowiłam przeczytać i zakupić wszystkie części. No i bardzo lubię mitologię więc powinno mi się spodobać. (Tu przeczytasz moją opinię)

Jak widać wyprawa do empiku raczej udana. Za niedługo moje urodziny, więc pewnie znów znajdą się jakieś nowe książki.Teraz zostaje tylko pytanie: Kiedy ja to wszystko przeczytam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz