Image Map
Image Map

czwartek, 8 czerwca 2017

Książkowa wishlista #4

Z książkami jest jak z głową hydry: na miejsce jednej przeczytanej książki pojawiają się kolejne trzy do przeczytania. Tym sposobem prezentuje wam już czwartą odsłonę mojej książkowej wishlisty, a poprzednią możecie zobaczyć tutaj. Nie przedłużając, zobaczcie, co tym razem wpadło mi w oko.




Obrońca skarbów Karol Estreicher - w poszukiwaniu zagrabionych dzieł sztuki - dotychczas Karol Estreicher kojarzył  mi się raczej mało pozytywnie z jego Bibliografią Polską. Jednakże, tematyka Obrońcy skarbów, jest dla mnie mocno frapująca. Jestem przekonana, że po książkę sięgnę, uważam również że może to być jeden z ciekawszych tytułów, który ukazał się ostatnimi czasy na polskim rynku.

Życie po duńsku. Rok w najszczęśliwszym kraju na świecie - jak na razie nie czytałam jeszcze żadnej książki z popularną ostatnio tematyką hygge. Nie jest mi śpieszno do typowego poradnika szczęścia po duńsku, ten tytuł jednak mnie zaciekawił. Stanowi on bowiem swoistego rodzaju dziennik, w którym autorka styka się z Danią, Duńczykami i hygge, a nie prosty poradnik w stylu: rób tak, a tak nie rób.

Żyj jak rolnik. 100 sposobów jak żyć w zgodzie z naturą - choć nie jest mi śpieszno do profesji rolnika, ta książka zaciekawiła mnie i przyciągnęła mą uwagę przewijając się w internecie z w miarę przychylnymi opiniami. Uwielbiam wiejskie życie i z chęcią zerknę, jakie są propozycje autora by żyć w zgodzie ze swojskością i naturą.

Książka do zrobienia - nie niszczyłam dzienników, ani nie sięgnęłam dotychczas po żadną inną książkę aktywnościową (okej, mam jedną, ale jakoś nam nie po drodze), ale książka o... książce może okazać się właśnie tytułem dla mnie. Jeszcze nie wiem, czy sprawię sobie taką rozrywkę na upalne letnie popołudnia czy też może na przytulne zimowe wieczory. 

Czajnikowy.pl. Dobra herbata  - zdecydowanie przedkładam herbatę ponad kawę, pijam ją zarówno w upały jaki i w dni chłodnie, średnio cztery kubki dziennie. Chociaż znam kanał na YouTube autora książki, jakoś treści wideo średnio mnie wciągają. Myślę jednak, że książka może być ciekawym kompendium wiedzy, na temat towarzyszącego na co dzień mi napoju. Ale... czy jedynie mnie drażni zawarcie linku w tytule?

Na dzisiaj to już wszystko, ale z pewnością to nie koniec cyklu książkowej wishlisty. Chociaż dzisiejsze zestawienie zawiera głównie rynkowe świeżynki, czuję, że kolejna odsłona będzie pełna książek goszczących na rynku już od lat - nadszedł czas by wrócić do ulubionych serii, zakończyć czytane cykle czy poznać klasycznych autorów. A co wy będziecie czytać w tych letnich miesiącach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz