Image Map
Image Map

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nie lubię poniedziałków #16

Źródło: tumblr.com
Na czym polega akcja Nie lubię poniedziałków możecie przeczytać tutaj. Dzisiejszy poniedziałek jest dla mnie wyjątkowo przytłaczający. Od ośmiu lat to pierwszy poniedziałek bez mojego berneńczyka...







Na początek siedem polecanych linków:
1. http://natemat.pl/137475,ja-do-ojca-zalu-nie-mam-ale-chetnie-dalabym-mu-w-twarz - Artykuł o osobach z rozwiedzionych rodzin. Daje do myślenia.
2. http://natemat.pl/139721,samorzady-maja-pokryc-az-30-proc-kosztow-swiatowych-dni-mlodziezy-te-pieniadze-pojda-na-infrastrukture-nie-oltarze - Temat, który bardzo mnie interesował - skąd znajdą się pieniądze na Światowe Dni Młodzieży w Krakowie?
3. http://www.filmweb.pl/news/Reżyser+"Terminatora%3A+Ocalenie"+przekaże+nam+"Dary+Anioła"-110908 - Oglądaliście "Miasto kości" z Lily Colins? Będzie serial na podstawie serii "Dary Anioła"!
4. http://magazyn-aow.pl/aow-5-zerwac-okowy-tradycji-konflikt-pokolen-w-korei/ - Trochę dla osób interesujących się kulturą azjatycką.
5. http://www.cbc.ca/news/canada/jonathan-crombie-anne-of-green-gables-actor-dead-at-48-1.3038948 - Cios dla fanów "Ani z Zielonego Wzgórza". Odtwórca roli Gila nie żyje. 
6. http://kwejk.pl/przegladaj/2304967/0/w-jaki-sposob-urzadzic-pokoj-w-stylu-harry-ego-pottera.html - Mam nadzieję, że moje dziecko będzie uwielbiało Harry'ego Pottera, a ja będę mogła urządzić mu taki pokój. 
7. http://joemonster.org/art/31858/21_rzeczy_na_ktore_nie_powinienes_zalowac_pieniedzy - Co byście dodali do lisy? Ja z pewnością BUTY!

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

W tym tygodniu to moje top10 ulubionych programów telewizyjnych. Jako że praktycznie w ogóle nie oglądam telewizji (jedynie u mojego chłopaka) musiałam poprzypominać sobie nieco, co przyciągało moją uwagę. 


Z moich najstarszych wspomnień najmilej wspominam program na Animal Planet - "Rezydencję surykatek". Uwielbiałam przygody Sonii i Róży, nawet jeśli często łzy kręciły mi się w oczach. Oprócz tego od lat gdzieś przewija mi się "Jeden z dziesięciu" oraz "Uwaga". Z innych polskich produkcji chętnie śledzę "Boso przez świat" a także "Martynę i kobiety świata". Podobnym programem jest "Obieżyświat". Coś łączącego moje uwielbienie do podróży, dekoracji wnętrz oraz historii to moje kolejne ulubione programy: "Tajemnice zamków" i "Luksusowe rezydencje". Inny typowo historyczny program to "Największe zagadki historii". Moje ostatnie odkrycie to "Wojny magazynowe" i tego rodzaju programy. 



Kontekstowo do lektury

Źródło: tumblr.com
Czy są tutaj jacyś Pottermaniacy? Jeśli tak, to z pewnością znacie stronę pottermore.com. Jeśli nie, to koniecznie ją sprawdźcie. Być może wasz list z Hogwartu gdzieś się zawieruszył (tak jak mój) - wtedy Pottermore oferuje wam takie atrakcje jak przydział do jednego z czterech domów, zakupy magicznych akcesoriów przed rozpoczęciem roku szkolnego, warzenie eliksirów czy magicznych pojedynków. Oczywiście, za wszystko możemy dostać punkty dla naszego domu. Im dalej w historię, tym więcej niespodzianek. Chociaż na stronie zalogowana jestem od 2012 roku, tkwię jeszcze w "Komnacie tajemnic" i dziwię się sobie jak mogłam tak długo zwlekać z rozpoczęciem przygody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz