Image Map
Image Map

sobota, 8 lipca 2017

20 potterowych faktów o mnie na 20-lecie Kamienia Filozoficznego

Seria Harry Potter i ja jesteśmy praktycznie równolatkami. Kamień Filozoficzny ujrzał bowiem światło dzienne 26 czerwca 1997, ja natomiast 1 lutego tegoż roku. Z tej okazji przygotowałam dla was 20 potterowych faktów o mnie, bo nie wiem jak dla was, ale dla mnie rozmów o Harrym Potterze nigdy za dużo. Czy są na sali jacyś Potterheads czy tylko mugole?





1. Z serią J.K Rowling spotkałam się po raz pierwszy w 2004 roku. Dokładniej, najpierw spotkałam się z filmami i obejrzałam pierwsze trzy części, później gdy już wyszła, to zobaczyłam również Czarę Ognia. Po książki sięgnęłam w 2006 roku.

2. W kinie widziałam jedynie trzy ostatnie części, w tym obie części Insygniów Śmierci na nocnej premierze.

3. Z gier przeszłam około pięciu razy Więźnia Azkabanu. Mam też Czarę Ognia, ale nie podoba mi się tak bardzo i idzie mi jak krew z nosa. Chcę jednak zagrać w kolejne części, kiedy tylko znajdę na to czas.

4. Według Pottermore trafiłam do Ravenclaw'u, co mnie w stu procentach satysfakcjonuje. Kiedyś chciałam trafić do Slytherinu. Natomiast jeśli chodzi o Ilvermorny to mój dom to Wampus.

5. Moim patronusem jest jerzyk.

6. Moja różdżka mierzy 11 i 3/4 cala, wykonana jest z sekwoi, z rdzeniem z pióra feniksa.

7. Mój ulubiony męski bohater to Syriusz Black, a bohaterka Hermiona Granger. Moim ulubionym czarnym charakterem jest Bellatrix Lestrange.

8. Spośród istniejących w świecie Harry'ego związków najbardziej lubię Billa i Fleur. Natomiast skrycie zawsze liczyłam na Hermionę i Draco.

9. Gdybym uczyła się w Hogwarcie, z pewnością chciałabym być prefektem. Głównie dlatego, że chciałabym mieć dostęp do łazienki prefektów.





10. Gdyby na trzecim roku w Hogwarcie przyszło mi wybrać przedmioty dodatkowe byłby to: opieka nad magicznymi zwierzętami, numerologia i starożytne runy.

11. Moją ulubioną częścią jest Harry Potter i Zakon Feniksa.

12. Spędziłam kiedyś mnóstwo czasu na czytaniu fanfiction z Harry'ego Pottera. Nawet sama kilka napisałam. Oczywiście, do szuflady.

13. Żywię nadzieję, że w przyszłości zostaną wydane kolejne książki powiązane ze światem Harry'ego Pottera. Może Dzieje magii albo Wakacje z wiedźmami?

14. Do Hogwartu zabrałabym ze sobą prawdopodobnie kota.

15. Najbardziej irytujące mnie postacie z całej serii to Ron i Cho Chang.

16.Spośród szczególnych magicznych umiejętności najbardziej chciałabym zgłębić sztukę legilimencji i teleportacji.

17. W wyborze jednego spośród magicznych przedmiotów nie będę oryginalna - marzy mi się peleryna niewidka! Aczkolwiek nie pogardziłabym również samopiszącym piórem.

18. Przy czytaniu książek z serii uwielbiałam zamieszczone w polskim tłumaczeniu słowniczki na samym końcu powieści. Przeglądałam je po kilkanaście razy w trakcie lektury.

19. Najbardziej poruszającą mnie śmiercią w całej serii była śmierć Lupina i Tonks.

20. Gdybym mogła grać w qudditcha to chciałabym grać na pozycji szukającego. 


Potteromaniacy, pora na was! Podzielcie się do jakich domów chcielibyście należeć, który nauczyciel byłby waszym ulubionym i czy piliście kiedyś coś na kształt kremowego piwa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz