Image Map
Image Map

środa, 25 października 2017

Na małym ekranie #3

Poprzednie wpisy z cyklu Na małym ekranie możecie znaleźć tutaj. Ostatni post z tej kategorii pojawił się w połowie lipca, a że przez ostatnie trzy miesiące trochę seriali udało mi się obejrzeć, chyba czas na mały update. 





Kontynuacje

Sex and the City - pożegnałam się już z Carrie i jej przyjaciółkami, na otarcie łez pozostają mi dwa filmy, po które na pewno w przyszłości sięgnę. Nowojorska historia perypetii czterech kobiet poszukujących miłości zupełnie mnie porwała i jestem pewna, że nieraz w przyszłości do niej wrócę.

Gra o tron - Obejrzeliśmy (ja i 3/4 moich znajomych) ostatni siódmy sezon, komentując go wspólnie na bieżąco. Chociaż pewne niuanse pozostawiły subtelny niesmak w poszczególnych odcinkach, to i tak czekamy z niecierpliwością na ostatni, ósmy sezon

Pretty Little Liars  - to już koniec dramatycznej historii dziewcząt prześladowanych przez A. Nie wiem czy z sympatii do całokształtu serialu, czy może po prostu trafił on do mnie, ale finał sezonu nawet mi się podobał. W sumie mam już ochotę powtórzyć całość i jeszcze raz popatrzeć na wszystko znając zakończenie.

The Originals - jestem świeżo po czwartym sezonie i chociaż sam w sobie nie przebijał on pozostałych, to zakończenie uważam za mistrzowskie. Słodko-gorzkie i bardzo poruszające, satysfakcjonowałoby mnie nawet gdyby było zakończeniem całej serii. A jednak, twórcy chcą nam ją jeszcze dopowiedzieć, dlatego nie pozostaje nic innego niż tylko czekać na sezon finałowy.

Nowości

The White Queen - jednosezonowy serial, który połknęłam dosyć szybko. Nie tak monotonny jak Tudorowie i nie tak bajkowy jak Reign, bardzo mi się podobał, w szczególności że dawno nie sięgnęłam po serial historyczny. W przyszłości planuję obejrzeć również The White Princess, które jest niejako kontynuacją historii, ale nowym serialem z inną obsadą.

Plany

Jestem nieco rozdarta pomiędzy tym, co mam obejrzeć. Chyba mam nieobejrzany drugi sezon The Shadowhunters więc może po niego sięgnę, jednakże najbardziej miałabym ochotę na coś w stylu Downtown Abbey. O kilku interesujących nowościach pisałam też tutaj i myślę że na pewno zacznę The Dynasty gdy nazbiera się trochę więcej odcinków. 

Co oglądacie w te jesienne wieczory? Co polecilibyście mi do oglądania? Tyle tego jest, a ja nie wiem za co się mam zabrać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz