Image Map
Image Map

niedziela, 23 kwietnia 2017

Książkowa wishlista #2

Kolejne książki dodawane do mojej półki chcę przeczytać mnożą się jak grzyby po deszczu! Przyszedł więc czas na drugą odsłonę książkowej wishlisty - poprzednią możecie znaleźć tutaj. Publikowanie takiego zestawienia na blogu naprawdę mi służy. Zanim dodam kolejną książkę do kolejki, to poświęcam choć moment na refleksje czy rzeczywiście zamierzam spędzić przy tej pozycji kilka godzin mojego życia, czy może sięgam po coś tylko dlatego, że inni tak robią, ma ciekawy opis czy modny temat.



Harry Potter i Przeklęte DzieckoBaśnie Barde Beedle'a, Quidditch przez wieki, Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć  - mam ogromną ochotę przenieść się ponownie w świat Harry'ego Pottera, ale niekoniecznie poprzez powtarzanie filmów czy książek. Z ogromną chęcią sięgnę po wszystkie dodatkowe smaczki do serii, które się pojawiły.

50 wielkich mitów psychologii popularnej -  książka podpatrzona u mojej współlokatorki, podobno interesująca a łatwa w odbiorze. Chcę się przekonać w ile z tych 50 mitów dotychczas wierzyłam.

Randka z wrogiem - choć tytuł brzmi nieco pretensjonalnie, to jednak książka bardzo mnie zaciekawiła. Biograficzny charakter, bardzo interesujący mnie okres II wojny światowej w szczególności w literaturze i ciekawy temat. Z pewnością po nią sięgnę.

Najlepiej w życiu ma twój kot. Listy - nie wiem czy dotychczas czytałam książkę, która byłaby w formie listów. Jednak Wisława Szymborska i Kornel Filipowicz to osobowości na tyle interesujące by skutecznie zachęcić mnie do sięgnięcia i po taką formę. A tu możecie zobaczyć mój wpis na temat kawiarni w podobnej tematyce - cieszyńskiej Kornel i przyjaciele.

Rozmowy z katem -  jak już wspominałam wyżej, bardzo lubię książki o tematyce wojennej, obozowej. Nie czytam ich dla przyjemności, czytam je z potrzeby ducha - bo nie zawsze można i nie zawsze należy iść w życiu na łatwiznę. I choć wiem, że książki te wyczerpują mnie i niekiedy miażdżą, czasami jest ten moment, gdy człowiek musi przypomnieć sobie, że moje problemy to tak naprawdę tylko nic nieznaczące błahostki w ogromie ludzkich cierpień i przeciwności losu

Jakie książki przyciągnęły ostatnio waszą uwagę? Czytaliście coś z tych, o których piszę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz