Image Map
Image Map

poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Wielkanocny Tag Książkowy

Co tu wiele mówić: uwielbiam tagi! Poprzednie jakie możecie znaleźć na Z nosem w książce to Classics Book Tag, 30 dni z książkami (notabene przydałaby się się jakaś aktualizacja tego tagu), Libster Blog po raz pierwszy i po raz drugi. Na Wielkanocny Tag Książkowy trafiłam na blogu Blask Książek i stwierdziłam, że również udzielę swoich odpowiedzi. Zaczynamy!





Króliczki - książka, której chcesz więcej (czekasz na jej sequel) 
Z pewnością kojarzycie, że niedawno na rynku pojawiło się wznowione wydanie dodatków do Harry'ego Pottera takich jak Quidditch przez wieki czy Baśnie Barda Beedle'a. Marzy mi się wydanie Historii Magii autorstwa Bathildy Bagshot czy książki Lockharta. Im więcej, tym lepiej!

Jajko - książka, która cię zaskoczyła 
Ostatnio było to opowiadanie Josepha Conrada Ukryty sojusznik, które bardzo zaskoczyło mnie swoim klimatem, napięciem i tym, jak mnie wciągnęło.

Tropienie jajeczek - książka, którą z trudem dostałaś w swoje ręce 
Tu chyba nie będzie zaskoczeniem, że wskażę książkę, która była mi potrzebna na studia - co więcej, większym problemem niż dostanie książki było dostanie jej kompletnej, ponieważ egzemplarz z biblioteki miał spore braki. Teraz już nawet nie pamiętam jak nazywała się ta pozycja!
Owieczki - dziecięca książka, którą nadal uwielbiasz
Od zawsze i na zawsze Ania z Zielonego Wzgórza!

Wiosna - książka z okładką, która przywodzi ci na myśl tę porę roku
To samo co wyżej, plus chyba jeszcze Wesele, może dlatego, że bardzo lubię do niego wracać, a po raz pierwszy czytałam je właśnie na wiosnę.


Jezus - religijna książka, którą kochasz 
Prawdopodobnie nie mam takiej, przeczytałam w swoim życiu naprawdę niewiele książek o tematyce religijnej.



Zmartwychwstanie - książka od nieżyjącego już autora 
Ulubiona? Ostatnio czytana? Trochę mało konkretne pytanie.


Koszyczki - książka, która aktualnie znajduje się na twojej liście życzeń 

Nie jestem w stanie wymienić jednej! Dlatego też rozpoczęłam na blogu cykl Książkowa wishlista, kolejna odsłona już w niedzielę!


Cukierki - słodka książka

Bardzo ciężko jest mi coś dopasować do tego określenia! Jakoś tak uroczo kojarzy mi się czytana dawno temu Diabeł ubiera się u Prady.


Mam nadzieję, że spędziliście spokojnie czas Wielkanocy w rodzinnym gronie. A jeśli mało wam jajek, zajączków czy innych kurek to podzielcie się waszymi odpowiedziami na ten tag!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz