Image Map
Image Map

środa, 16 stycznia 2013

DRUGIE URODZINY, FACEBOOK, PODSUMOWANIE ROKU 2012!

Grafika Google




         Wraz z 15 stycznia minął mój drugi rok w blogosferze, a także drugi rok działalności mego bloga. Chciałabym podziękować wszystkim osobą zaglądającym tutaj i komentującym, gdyż jest to nieporównana motywacja!


         Z okazji tych drugich urodzin, chciałabym oznajmić, że rusza także facebook bloga „z-nosem-w-książce.blogspot.pl”, więc zachęcam wszystkich do polubienia!






         Nadmienię dodatkowo, że w najbliższym czasie pojawi się na blogu pewna niespodzianka...



        Wspólnie z postem celebrującym drugie urodziny bloga pojawić miało się podsumowanie 2012 roku. Choć minęły tylko dwa tygodnie, osobiście odnoszę wrażenie, że to już chyba więcej niż trzy miesiące. A sam 2013 rok zaczął się bardzo pozytywnie pod względem czytelniczym.


        W 2012 roku przeczytałam 39 pozycji, o łącznej ilości storn 11223 co daje jakieś 31 stron dziennie. Jest to dla mnie zadowalający wynik, aczkolwiek w 2013 roku oczekuję wyższego. Na blogu pojawiło się 45 postów, z czego 30 było opiniami. Daje to więc jakieś 67%. W przeliczeniu miesięcznie pojawiało się 3,75 posta. To znaczna poprawa w porównaniu z 2011 rokiem. Z 39 książek przeczytanych, zrecenzowanych zostało 29, co daje jakieś 74%.

        Chciałabym wyróżnić kilka książek przeczytanych przeze mnie w 2012 roku z podziałem na trzy grupy.


         W pierwszej grupie znajduje się tylko jedna powieść. Wyróżniłam ją ze względu na refleksje jakie ze sobą niosła i po części zmiany jakie wniosła w mój pogląd na niektóre tematy, a jest to:



         W drugiej grupie pragnę wyróżnić książki, których czytanie było dla mnie nie tylko przyjemnością ale także wyzwaniem. Niosły ze sobą mniejszy bądź większy przekaz, ale zaabsorbowały mnie na całej listy. Są to:



         W ostatniej już grupie chce przedstawić powieści, które czytałam w ramach relaksu i w zupełności spełniły swą powinność. Są to:


         Nie żałuję żadnej książki przeczytanej w 2012 roku (nawet lektury!) i żywię nadzieję, że tak też będzie w bieżącym już roku.

         Żegnam się z wami sama mając głowę pomysłów na trzeci rok blogowania. A za niedługo pojawi się post związany z wyzwaniami, recenzja zbiorcza „Sagi o Ludziach Lodu”, a także wspomniana już NIESPODZIANKA.  

10 komentarzy:

  1. Gratulacje i oby kolejne rocznice były jeszcze bardziej owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat dla Twojego bloga :-)
    1Q84 Tom 1 to jedna z moich ulubionych książek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Przede mną już wkrótce drugi tom 1Q84, kto wie, może pojawi się w podsumowaniu roku 2013? ;D

      Usuń
  3. No proszę, Twój blog "urodził się" tego samego dnia co ja :) Jestem tu po raz pierwszy! Życzę samych przyjemności czytelniczych i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to składam serdeczne życzenia urodzinowe, choć nieco spóźnione ;D Mam nadzieję, że będziesz z przyjemnością czytać mojego bloga, a takie komentarze jak Twój są samą motywacją! ;)

      Usuń